Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Modtag Erhverv

Collect In-store

Med Collect In-store får dine kunder mulighed for at hente varen i din butik, uden at du skal foretage store investeringer.

Kundeservice erhverv
Fordele med Collect In-store
  • Det kræver begrænset investering fra din side – dine butikker kan vælges i netbutikken, når du downloader appen PostNord Retail Agent.
  • Du kommer hurtigt i gang – du skal bare registrere de pågældende butikker hos PostNord, når du har downloadet appen PostNord Retail Agent.
  • Forbedrer mulighederne for mersalg – sømløs handel for dine kunder mellem netbutik og butik.
  • Forbedrer mulighederne for at samarbejde med andre – hvis du har en netbutik med sportsartikler, kan du fx. samarbejde med en fitnesskæde, som udleverer dine produkter.
Lad dine e-handelskunder hente varen direkte i din butik

Forbrugere, som køber varer på nettet, ønsker i stigende grad at hente varen direkte i butikken. Med tjenesten Collect In-store giver du dine kunder den mulighed, uden at du skal foretage store investeringer. Du får adgang til en komplet løsning, der håndterer "Afhentning i butik" og kommer i gang, uden at du behøver at opbygge dit eget system.

Tjenesten er baseret på appen PostNord Retail Agent, der kan downloades via Google Play og App Store. Du kan nemt indscanne pakken i butikken med en telefon eller tablet, og samtidig bliver kunden adviseret: "Du kan nu hente din pakke …". Modtagelse af returneringer understøttes også.

Sådan foregår det:

  1. Download appen PostNord Retail Agent.
  2. Tilføj dine butikker som leveringsvalg i netbutikken.
  3. Fortæl PostNord, hvilke butikker du har, og hvornår de har åbent (PostNord sender ikke sms til dine kunder, når din butik er lukket).
  4. Når kunderne vælger at hente pakken i butikken, kommer din butiks adresse til at stå som udleveringssted på pakkelabelen.
  5. Du kan enten indlevere pakkerne til PostNord sammen med andre MyPack-forsendelser eller sende dem sammen med andre butiksleverancer.
  6. Når pakkerne ankommer til butikken, scanner personalet dem, og der sendes en sms til kunden.
  7. Hvis kunden ikke henter pakken, kommer der en påmindelse efter tre dage.
  8. Kunden får push-meddelelser via PostNord-appen om, at der kan afhentes en pakke, når han eller hun er i nærheden af din butik.
  9. Kunden har som sædvanlig mulighed for at spore pakken og kan give feedback på leveringsoplevelsen, når pakken er hentet, ligesom når der leveres til et posthus.

Fleksibelt for dig og nemt for dine kunder!

Velkommen til Kundeservice Erhverv

Kontakt Kundeservice Erhverv

Relaterede services

FlexChange

Dine kunder får en meddelelse via sms, e-mail eller PostNord-appen, når pakken er på vej, så de selv kan vælge leveringsdag og -tidspunkt.

MyPack Home

Send pakker, der vejer op til 35 kg, til kunder i en række lande i Norden og Europa.

Delivery Checkout

En widget til din netbutik, som gør det nemt for kunderne at vælge, hvordan den vare, de har købt, skal leveres.