Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

E-handel i Europa

Når europæerne handler online

Du vokser i Europa - Vi leverer.

Europæisk e-handel fortsætter med at vokse

Europæisk e-handel vokser. Forbrugerne bliver stadig mere modne i deres købsadfærd og stiller højere krav til leveringsmuligheder og services, der forbedrer købsoplevelsen. Flere og flere europæere shopper regelmæssigt online og bruger flere penge end tidligere.

Også e-handel mellem landende, både i og uden for Europa, vokser meget hurtigt. Det skaber nye muligheder, der giver forbrugerne adgang til en bredere vifte af produkter, flere mærker, bedre tilbud og lavere priser. Denne tendens giver store muligheder for din e-handels-virksomhed, når du ønsker at brede din forretning ud i resten af Europa.

Vi udgiver årligt rapporten om det europæiske e-handelsmarked, hvor du kan få et aktuelt overblik over, hvordan markedet ser ud, og hvor onlinehandlen bevæger sig hen.

Klik og læs rapporten "E-handel i Europa 2017" (pdf på engelsk)

Hos PostNord bruger vi vores ekspertise på området til at sikre dig de bedste betingelser for at sælge varer i hele Europa. Og nu kan dine netkunder i Tyskland, Holland, Belgien, Luxembourg, Østrig, Estland, Letland og Litauen hente deres varer på et udleveringssted på samme måde, som de allerede gør i Norden. Der udvides løbende med nye lande, så du som netbutik kan nå helt nye markeder.

Sammen med DPD har vi skabt Europas største distributionsnetværk for e-handel. Det betyder, at du har adgang til flere end 20.000 udleveringssteder med én pakketjeneste, og flere kommer til løbende.

Vi gør det nemt for dig at sende pakker til dine kunder i Europa med MyPack. Du kan endda give dine kunder mulighed for selv at vælge, hvor pakken skal leveres. Send MyPack Collect til et af de mange udleveringssteder eller MyPack Home, som bliver leveret lige til din kundes dør.

Fem facts om e-handel i Europa

Flere fordele for alle

For dig som netbutik betyder det, at du med PostNord som logistikpartner nemt når dine kunder, uanset hvor i Europa, de findes. Det giver dig flere fordele at bruge samme pakketjeneste. Din egen håndtering bliver nem med en enkelt leverandør. Samtidig tilbyder du kunderne tydelig advisering, ensartet sporing og gode returneringsmuligheder. Det gør det lettere for dig, som allerede sælger til private i Europa og giver dig endnu en mulighed for at vokse på det europæiske marked.

Klik og læs mere om MyPack Home og MyPack Collect.

Du er også velkommen til at ringe til os på 70 11 12 30.