Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Denne hjemmeside bruger cookies. Nogle cookies er nødvendige, for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Andre cookies bruges til at optimere din brugeroplevelse og gøre det muligt for os og vores samarbejdspartnere at give dig relevant markedsføring. Ved at klikke på "Jeg giver samtykke" accepterer du, at vi bruger cookies og behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores integritetspolitik. I integritetspolitikken kan du også læse mere om, hvordan du kan slette eller blokere cookies og trække dit samtykke tilbage.

Analyser

Læs om e-handel i Norden

Her finder du de seneste analyser om e-handel og ”Forbrugerdrevet logistik”.

Bliv klogere på e-handel

E-handel i Norden

Læs vores seneste analyse om e-handel i Norden og bliv klogere på, hvordan danskere, svenskere, nordmænd og finner e-handler. Analysen beskriver vaner og præferencer blandt Nordens e-handlere og bygger på månedlige undersøgelser i 2018 med over 50.000 respondenter.

Levering spiller fortsat en særdeles vigtig rolle, når forbrugerne e-handler. Så det gælder om hele tiden at tilbyde den bedste købsoplevelse.

Hver måned shopper 6 ud af 10 danskere på nettet. Men ved du, hvad der skal til for, at kunderne vælger netop din netbutik?

Få svarene i vores analyse - "E-handel i Norden 2018 (halvårsrapport)" (pdf)

Services til netbutikker

Services til netbutikker

Giv dine kunder god service og få hjælp til de praktiske opgaver i netbutikken

Klik og læs mere

Få Vælg Selv Udleveringssted

Lad dine kunder bestemme, hvor de vil hente pakken

Klik og læs mere