Serviceinfo til virksomheder

2021-03-25 12:14

Her finder du særlige oplysninger, der er relevante for erhvervsmodtagere og -afsendere. 

Opdateret 12. april 2021

Forsinkede pakker i Norge

Meget store mængder giver os desværre udfordringer med kapaciteten på vores terminal i Norge. Det betyder, at PostNord i Norge har forsinkelser på omdelingen af pakker i øjeblikket. Vi er naturligvis ærgerlige over forsinkelserne og beklager de gener, det kan give. Vi gør alt, hvad vi kan, for at bringe os tilbage på rette spor hurtigst muligt, og der er bl.a. indkaldt ekstra mandskab og biler. Samtidig ser vi frem mod den 26. april, hvor vi åbner en ny terminal i Norge, som vil udvide vores norske kapacitet markant.

 

Opdateret 25. marts 2021

Sådan kan vi hjælpe dig i påsken

Påsken står for døren, og det betyder, at vi støder ind i en række helligdage og dermed særlige planer for omdeling af jeres pakker og gods. Onsdag 31. marts afhenter vi pakker og gods som normalt, men på grund af helligdagene, skærtorsdag og langfredag, vil pakker til udlevering på et posthus eller en Collect Shop først komme frem lørdag 3. april. Pakker til hjemmelevering samt godsforsendelser vil komme frem tirsdag 6. april.

Pakker 7 dage om ugen
Pga. påsken udfører vi ikke de normale lørdag- og søndagsafhentninger. Det betyder, at vi ikke kommer forbi lørdag 3. april og henter pakker til omdeling søndag, som vi ellers tilbyder, når man har vores produkt ”Pakker 7 dage om ugen”. Vi kommer i stedet for mandag 5. april.

Søndagslevering
Søndag 4. april er en helligdag, så denne dag vil der ikke være søndagslevering på posthuse og Collect Shops.

Kundeservice
Henover påsken vil vores kundeservice have ekstraordinært åbent lørdag, hvor vi sidder klar til at hjælpe erhvervskunderne fra kl. 8 til 15, mens privatkunderne kan kontakte os fra kl. 9-16.

Distributions- og produktionskalender
Vi har samlet et overblik over vores distribution og produktion af pakker i forbindelse med forårets helligdage, så I har mulighed for at planlægge efter det, og give jeres kunder den bedst mulige service.