Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Reklamer Nej tak

Her kan du sige Nej tak til reklamer og/eller ugeaviser. Du ændrer også din tilmelding her, hvis du fortryder og igen vil modtage reklamer

Vigtig info om dit Nej tak mærke 2017

Alle tilmeldte adresser til "Reklamer Nej tak" forlænges ind i 2017.

Det vil sige, at "Nej tak mærker" med årstal 2014/15 og mærker uden årstal fortsat gælder ind i det nye år.

Du vil automatisk få besked, hvis der sker ændringer eller du skal have nyt mærke i 2017.

Tilmelder du dig ordningen i dag, så vil du modtage et ”Nej tak mærke” uden angivelse af årstal.

Hvad er "Reklamer Nej tak"?

"Reklamer - Nej tak" er din mulighed for at undgå reklamer og gratis aviser i din brevkasse (postkasse).

2 muligheder for at undgå reklamer

  • "Reklamer - Nej tak" Du får ikke adresseløse forsendelser; men fortsat lokale ugeaviser og andre skrifter samt aftenskolekataloger og telefonbøger
  • "Reklamer og gratis aviser - Nej tak" Du får hverken adresseløse forsendelser, lokale ugeaviser, andre skrifter, aftenskolekataloger eller telefonbøger

Ønsker du ikke længere reklamer?

Klik på Tilmeld dig Nej tak, og sæt prik i feltet "Ønsker du ikke reklamer (Tilmelding)". Du skal også vælge hvilken af de 2 "Nej tak ordninger", som du ønsker.

Ønsker du at skifte "Nej Tak ordning"?

Vil du skifte fra "Reklamer - Nej tak" til "Reklamer og gratis aviser - Nej tak" eller omvendt gør du som følger.

Du klikker på Nej tak formularen og udfylder formularen. Du sætter en afmærkning i feltet: 'Ønsker du at ændre fra en ordning til en anden (Ændring)'.

Derudover skal du vælge hvilken af de 2 "Nej tak ordninger", som du ønsker at skifte til.

Tilmeldingens varighed

De to "Nej tak"-ordninger fastlægges for en bestemt periode ad gangen. En tilmelding gælder kun i den fastlagte periode, uanset hvor lang tid din adresse har været tilmeldt ordningen. Vi udsender nye selvklæbende mærker ved begyndelsen af en ny periode. Du skal så fjerne det gamle mærke og sætte det nye op. På den måde sikrer vi, at tilmeldinger svarer til mærkningen på adressen.