Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Anmeldte pakker

Når du skal hente en pakke, giver vi dig besked om, hvor den skal hentes.

Bor du i nærheden af en Døgnposten, kan du komme ud for, at du skal hente en pakke i Døgnposten i stedet for i dit lokale posthus. Det står på den blanket, pakkebuddet har lagt i din brevkasse eller via en e-mail eller sms.

Du får beskeden om, hvor din pakke ligger, på den blanket, der er lagt i din postkasse eller på den mail/sms, vi har sendt til dig.

  • når du får beskeden på en blanket, skal du medbringe din blanket "Post til afhentning"
  • scan blanketten, så åbner Pakkeboksen det rum, hvor din pakke ligger
  • når du får beskeden på mail eller sms, får du 2 pinkoder. Koderne skal du taste på Pakkeboksens skærm. De er koden til at åbne Pakkeboksens rum, hvor din pakke ligger

Hvis du ikke ønsker at hente din pakke i Pakkeboksen, kan du ringe til os på 70 70 70 30 og bede om at få pakken lagt på det posthus, hvor du normalt henter din post.

Hvis du ønsker at få bragt pakken hjem til dig eller lagt på et andet posthus, er det også muligt mod betaling. Kontakt 70 70 70 30.

Kan vi hjælpe dig

Kundeservice Privat
Telefon 70 70 70 30

Kundeservice Erhverv
Telefon 70 11 12 30

Find

Indtast forsendelsesnummer:

Se åbningstider, adresse samt hvilke serviceydelser det enkelte sted tilbyder. Eller se, hvor du kan købe frimærker.

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Se placering af Pakkeboksautomater

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Her finder du Erhvervsindleveringerne

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Se placering af postkasser

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.