Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Når du modtager pakker

Det er ikke altid, at pakken skal leveres på din adresse. Her finder du oplysninger om at modtage pakker

Hvis du har et stregkodenummer, kan du via vores Track & Trace se, om din pakke er på vej til dig.

Hvis du ikke har et stregkodenummer, kan du kontakte pakkens afsender for at få nummeret på pakken-

Er din forsendelse sendt som brev, har den ikke et stregkodenummer, og du kan derfor ikke spore den via Track & Trace.

Og hvis du ikke længere kan følge din pakke på Track & Trace, og du ikke har modtaget den, så kan du klikke og udfylde en reklamation.

Nej, det er desværre ikke muligt at hente pakker i vores pakkepostcentre. Her foregår sorteringen automatisk, og vi kan ikke trække den enkelte pakke ud af sorteringen. Så snart sorteringen er overstået, kører vi ud med pakkerne, så de hurtigst muligt er på vej til dig.

Afsenderen kan have valgt at sende din pakke "uden omdeling". Det betyder, at din pakke bliver lagt til afhentning på posthuset, i postbutikken eller Pakkeboksen. Du får besked via brev, SMS eller e-mail om, hvor og hvornår du kan hente din pakke

Eller det er muligt, at du har modtaget en blanket med "Post til afhentning", selvom du var hjemme. Der kan dog være tale om, at vi har forsøgt at aflevere pakken dagen før, hvor du muligvis ikke var hjemme. Dagen efter "forsøgt aflevering" afleverer vi en besked om, hvornår vi har forsøgt at aflevere din pakke, og hvor og hvornår du kan hente din pakke.

En afsender kan vælge at sende en pakke "uden omdeling". Det betyder, at pakken altid bliver lagt til afhentning på posthuset, i postbutikken eller Pakkeboksen. Du får besked via brev, SMS eller e-mail om, hvor og hvornår du kan hente din pakke.

Derudover gælder "uden omdeling" for andre pakketyper som fx pakker, der kræver forudbetaling eller pakker med værdi, der skal kvitteres for.

Kan vi hjælpe dig

Kundeservice Privat
Telefon 70 70 70 30

Kundeservice Erhverv
Telefon 70 11 12 30

Find

Indtast forsendelsesnummer:

Se åbningstider, adresse samt hvilke serviceydelser det enkelte sted tilbyder. Eller se, hvor du kan købe frimærker.

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Se placering af Pakkeboksautomater

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Her finder du Erhvervsindleveringerne

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Se placering af postkasser

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.