Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Breve og pakker

Modtag post

Vi afleverer alle breve og pakker, der kan komme ind i din brevkasse og som ikke kræver kvittering.

Posten skal ud

Vi deler post ud til 2,6 millioner husstande mandag til fredag. Vi begynder med breve indtil midt på eftermiddagen, og fortsætter med at køre pakker ud til hen på aftenen.

Nogle gange skal vi forstyrre dig

Når du modtager rekommanderet post og værdiforsendelser har vi lovet afsenderen, at han får en kvittering – derfor ringer postbuddet på for at aflevere personligt til dig. Postbuddet ringer også på, hvis et brev er for stort til, at det kan komme i din postkasse eller gennem brevsprækken. Hvis du tilmelder dig Modtagerflex, kan vi aflevere de store breve og pakker på et aftalt sted, når du ikke er hjemme. Klik her for at tilmelde dig Modtagerflex.

Nogle gange skal du selv hente

Er du ikke hjemme, når postbuddet ringer på, lægger han en seddel til dig.

Så skal du selv hente posten på posthuset. Husk legitimation, når du henter posten.

Vores pakkebudde har ikke nøgler til opgange i etageejendomme, og så får du først beskeden næste dag, når postbuddet kommer med dagens post.

Hent pakker i Pakkeboksen

I nogle tilfælde skal du hente dine pakker i boksen, også selv om du ikke er oprettet som bruger. Det kan der være flere årsager til:

  • mange netbutikker benytter sig af muligheden for selv at bestemme, hvor du som kunde skal hente den pakke, som de sender til dig
  • vi bruger både Pakkeboksen, posthuse og postbutikker som afhentningssted, når vi ikke kan komme ind og aflevere

Hvis du gerne vil hente din pakke på posthuset, så ring til kundeservice på 70 70 70 30.

Betalingspakker skal altid hentes på posthuset

Pakker, som du skal betale for, skal altid hentes på posthuset. Det kan fx være pakker med told eller pakker med postopkrævning.

Du får en besked om, hvor du kan hente forsendelsen. Husk legitimation med billede.

Klik på spørgsmål om told, hvis du vil vide mere om pakker med told. Eller ringe til kundeservice på 70 70 70 30.

Skal vi komme tilbage med pakken

Hvis din pakke er lagt til afhentning, kan du altid kontakte os og få den bragt ud igen. Ring 70 70 70 30 og hør mere om dine muligheder.

Kan vi hjælpe dig

Kundeservice Privat
Telefon 70 70 70 30

Kundeservice Erhverv
Telefon 70 11 12 30

Find

Indtast forsendelsesnummer:

Se åbningstider, adresse samt hvilke serviceydelser det enkelte sted tilbyder. Eller se, hvor du kan købe frimærker.

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Se placering af Pakkeboksautomater

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Her finder du Erhvervsindleveringerne

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Se placering af postkasser

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.