Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Kvalitet

Post Danmarks aftale med staten om leveringskvalitet.

Ifølge den individuelle tilladelse, som er Post Danmarks aftale med staten, skal 93 pct. af de befordringspligtige indenlandske breve og pakker være omdelt i overensstemmelse med servicekravet: breve senest fem hverdage efter indleveringen, pakker efter én.

Den indenlandske brevkvalitet undersøges af det uvildige, tyske konsulentfirma Quotas GmbH.

De seneste kvalitetsresultater for almindelige breve 2017

  • 1. kvartal - 96,5 %

Klik for at se tidligere års brevkvalitet.

Kan vi hjælpe dig

Kundeservice Privat
Telefon 70 70 70 30

Kundeservice Erhverv
Telefon 70 11 12 30

Find

Indtast forsendelsesnummer:

Se åbningstider, adresse samt hvilke serviceydelser det enkelte sted tilbyder. Eller se, hvor du kan købe frimærker.

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Se placering af Pakkeboksautomater

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Her finder du Erhvervsindleveringerne

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Se placering af postkasser

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.