Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Adviseringer

​For at skabe tryghed for modtager og mindske antallet af uafhentede pakker, sender vi løbende adviseringer til dine kunder. Alle adviseringer indeholder pakkens stregkodenummer, så pakken kan spores via Track & Trace.

Vi sender beskeder enten per sms eller e-mail helt uden beregning. For besked per brev opkræver vi et gebyr. Klik og find prislister, hvis du ønsker at se det gældende gebyr.

ForløbHvornår adviserer vi modtager
Før leveringNår en pakke er på vej - enten dagen før levering eller på dagen (kun ved levering på hjemmeadressen)

Når pakken er klar til afhentning

Hvis en pakke bliver forsinket

Ved levering​Når vi stiller pakken på modtagers adresse, fx fordi modtager er tilmeldt Modtagerflex

Hvis vi har måtte tage pakken med igen, fordi modtager ikke var hjemme. Efterfølgende sender vi en besked om, hvor pakken kan hentes.

Efter​ leveringNår pakken ikke er hentet efter henholdsvis 5 og 9 dage.​

Sådan bestiller du advisering

Du kan vælge advisering til PostNord Parcel og MyPack Home. Du skal vælge advisering til MyPack Collect. Advisering bestilles i lighed med andre tillægsydelser i dit forsendelsessystem.

For at vi kan sende adviseringer, skal du opgive modtagers mobilnummer eller e-mailadresse. Har du valgt tillægsydelsen 'Advisering' eller sender du en Pakke uden omdeling, og har du ikke opgivet et mobilnummer eller e-mail, vil modtager få besked per brev.

Kan vi hjælpe dig

Find