Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Integration

Vil du spare tid og minimere antallet af fejl, kan du vælge at integrere Pacsoft Online med dit ERP-system.

Med en integration kan Pacsoft Online fx modtage oplysninger fra dit ERP-system og genbruge data. Eller du kan udskrive forsendelsesdokumenter og sende EDI direkte fra dit ERP-system. På den måde undgår du tastefejl, får bedre styr på dine data, sparer tid på processerne og får et langt bedre overblik over hele din værdikæde.

Vi tilbyder følgende to løsninger:

OnlineConnect anbefales til ikke-webbaserede ERP-systemer (fx ERP og WMS systemer, dog ikke SaaS). Programmet er en enkel og smidig måde at integrere dit system med Pacsoft Online – det kræver blot at du installerer OnlineConnect og så er du i gang.

Download faktaarket OnlineConnect (pdf)

XMLPosting bruges til webbaserede ERPsystemer. Løsningen er beregnet til platformbyggere/ software leverandører, som gerne vil tilbyde deres kunder nem integration til Pacsoft Online.

Download faktaarket XMLPosting (pdf)

Kontakt Post Danmarks It-support på 70 21 80 73 eller e-mail itkunder@post.dk, hvis du har spørgsmål.

Kan vi hjælpe dig

Find