Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Vedvarende flytning

Når der er tale om en vedvarende flytning, eftersender vi virksomhedens post i 6 måneder. I kan forlænge perioden med 6 måneder ved at kontakte vores kundeservice på 70 11 22 12.

Flytter I til udlandet, kan vi sende brevpost videre til den nye adresse. Vi eftersender ikke adresseløse forsendelser (fx reklamer), aviser, blade, magasiner og pakker til udlandet.

​Sådan gør du ved vedvarende flytning

Når din virksomhed flytter til en anden adresse i Danmark eller i udlandet, er det let at meddele os den nye adresse.

Husk også at melde vedvarende adresseændring for virksomheden på Virk Indberet.

Brug en af blanketterne (husk at skrive CVR-nummer, når du udfylder blanketten):

Vedvarende flytning (pdf)

Du udfylder blanketten og printer den udfyldte blanket, så du kan underskrive den.

Vær opmærksom på, at du ikke kan gemme blanketten på din pc, efter at du har udfyldt den på skærmen. Du skriver blanketten ud, fordi du skal underskrive og sende den til os.

Hvis du ønsker at gemme en kopi af den udfyldte flyttemeddelelse, kan du scanne den og gemme.

Legitimation og fuldmagt

Når du sender blanketten til os, skal du vedlægge en kopi af billedlegitimation for "underskriveren af blanketten".

Billedlegitimation kan fx være pas eller kørekort. Hvis du ikke har legitimation af den type, kan du i stedet sende kopi af 2 stk. anden form for legitimation, fx sundhedskort, dåbsattest/navnebevis eller personnummerbevis.

Send flytningen til os

Du sender blanketten og kopi af legitimation til erhvervsflyt@postnord.com.

Eller du kan sende den udfyldte og underskrevne flytteblanket til:

PostNord
Kundeservice Erhverv
Oliefabriksvej 49
2770 Kastrup

Vær opmærksom på, at der kan gå 5 hverdage, efter at vi har modtaget jeres besked, før vi kan begynde at sende post til den nye adresse.

Har du spørgsmål om, kan du kontakte kundeservice 70 11 12 30.

Reklamer/Gratis aviser - Nej tak

Vær opmærksom på, at en tilmelding til "Reklamer - Nej tak" eller "Reklamer og gratisaviser - Nej tak" ophører, når I flytter til en ny vedvarende adresse.

Husk derfor at tilmelde jer den relevante ordning på den nye adresse, som I flytter til. Og husk at fjerne skilte fra brevkassen på adressen, som I flytter fra.

Kan vi hjælpe dig

Find