Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Midlertidig flytning

Hvis virksomheden skal flytte adresse i en kortere periode, så er der muligheder for 3 forskellige løsninger.

Sådan gør du, hvis virksomheden flytter midlertidigt

Hvis I flytter fra adressen i en kortere periode, kan vi hjælpe dig på følgende måder:

  • vi kan sende posten til en midlertidig adresse. Perioden for en midlertidig flytning er mindst 30 dage og højst 6 måneder. Når perioden for den midlertidige flytning slutter, sendes posten til den faste adresse igen
  • vi kan give dig konvolutter, som du kan bruge til at få den post, som bliver leveret til din postkasse. Du kan aftale med naboer eller andre, at de sender din post videre til dig i de udleverede konvolutter. Konvolutterne kan du få på posthuset

Brug en af blanketterne (husk at skrive CVR-nummer, når du udfylder blanketten):

Midlertidig flytning (pdf)

Du udfylder blanketten og printer den udfyldte blanket, så du kan underskrive den.

Vær opmærksom på, at du ikke kan gemme blanketten på din pc, efter at du har udfyldt den på skærmen. Du skriver blanketten ud, fordi du skal underskrive og sende den til os.

Hvis du ønsker at gemme en kopi af den udfyldte flyttemeddelelse, kan du scanne den og gemme.

Når I fortæller os, at I flytter til en anden adresse i Danmark, sender vi breve, aviser, blade og magasiner til din nye adresse. Vi sender ikke pakker, adresseløse forsendelser (fx reklamer) og lokale ugeaviser videre til din nye adresse.

Legitimation og fuldmagt

Når du sender blanketten til os, skal du vedlægge en kopi af billedlegitimation for "underskriveren af blanketten".

Billedlegitimation kan fx være pas eller kørekort. Hvis du ikke har legitimation af den type, kan du i stedet sende kopi af 2 stk. anden form for legitimation, fx sundhedskort, dåbsattest/navnebevis eller personnummerbevis.

Send blanketten til os

Du sender blanketten og kopi af legitimation til erhvervsflyt@postnord.com.

Eller du kan sende den udfyldte og underskrevne flytteblanket til:

PostNord
Kundeservice Erhverv
Carsten Niebuhrs Gade 4
1577 København V

Vær opmærksom på, at der kan gå 5 hverdage, efter at vi har modtaget jeres besked, før vi kan begynde at sende post til den nye adresse.

Har du spørgsmål om, kan du kontakte kundeservice 70 11 12 30.

Kan vi hjælpe dig

Kundeservice Privat
Telefon 70 70 70 30

Kundeservice Erhverv
Telefon 70 11 12 30

Find

Indtast forsendelsesnummer:

Se åbningstider, adresse samt hvilke serviceydelser det enkelte sted tilbyder. Eller se, hvor du kan købe frimærker.

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Se placering af Pakkeboksautomater

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Her finder du Erhvervsindleveringerne

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Se placering af postkasser

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.