Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Post Online

Glem alt om de fysiske papirgange, som du er vant til

Dine fordele

Nu er det for alvor slut med kuglepen og bestillingsblanketter, når du skal afgive ordrer på brevforsendelser. Glem alt om de fysiske papirgange du er vant til. Post Online er en tidssvarende og brugertilpasset løsning på nettet, som giver dig nogle fordele, du ikke har i dag.

Fleksibilitet

Der er åbent 24 timer i døgnet. Det betyder, at de medarbejdere, der har adgang til Post Online, kan afgive ordrer eller søge oplysninger, som det passer ind i virksomhedens arbejdsgang.

Og netop fordi alle informationer er samlet et sted, er det nemt for kollegaer at følge op på en ordre eller en opgave, andre har sat i gang. Det giver fuld fleksibilitet ved sygdom, ferie og kurser.

Hurtighed

Post Online gør op med papirer, der er blevet væk eller gemmer sig på en kollegas skrivebord. Post Online samler alle informationer - fra en aktuel ordre til tidligere ordrer samt fakturaer og reklamationer.

Derfor behøver du og dine kollegaer ikke bruge tid på at lede efter oplysninger. Alt er lige til at gå til, fra du begynder en ny opgave, til du skal følge op på økonomien på en gennemført opgave.

Sikkerhed

Du har naturligvis den fulde kontrol over de oplysninger, der indtastes i systemet. Du taster selv ind - og du kan til enhver tid tjekke, om alt er som det skal være. Fra reservation af forsendelse til indlevering og fakturering.

Hver medarbejder, som har adgang til Post Online, skal have en digital signatur, som i dag er den mest sikre og anerkendte brugeridentifikation. Signaturen er personlig og kan kun bruges af én person, hvilket gør, at sikkerheden er i top.

Det eneste du skal gøre for at komme på Post Online, er at oprette en digital signatur. Og du kan oprette en digital signatur med det samme ved at klikke på DanID.

Adgang

For at få adgang til Post Online skal din virksomhed have en kundeaftale med PostNord Danmark. Og den enkelte bruger i virksomheden skal have en digital signatur

Du kan bestille en digital signatur hos DanID. Du vælger og klikker blot på et af nedenstående links, som er relevant for dig.

Se på DanIDs hjemmeside, hvis du skal være administrator af din virksomheds brug af digital signatur


Sådan bestiller du en LRA medarbejdersignatur som Administrator

Se på DanIDs hjemmeside, hvis du skal være almindelig bruger af portalen


Sådan bestiller du en medarbejdersignatur som bruger

Mere information

Download mere information om Post Online

Her finder du følgende brochurer, der alle omhandler Post Online:

  • Brochure - Post Online
    Her finder du oplysninger om, hvad Post Online er og hvilke klare fordele, som du opnår
  • Quick guide - sådan kommer du i gang
    Her finder du guiden, der viser dig som kunde, hvor let det er at komme i gang med at bruge Post Online
  • Quick guide - sådan kommer du i gang (underleverandør)
    Her finder du guiden, der viser dig som underleverandør, hvor let det er at bruge Post Online på dine kunders vegne

Kan vi hjælpe dig

Kundeservice Privat
Telefon 70 70 70 30

Kundeservice Erhverv
Telefon 70 11 12 30

Find

Indtast forsendelsesnummer:

Se åbningstider, adresse samt hvilke serviceydelser det enkelte sted tilbyder. Eller se, hvor du kan købe frimærker.

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Se placering af Pakkeboksautomater

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Her finder du Erhvervsindleveringerne

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.

Se placering af postkasser

Angiv adresse, postnummer eller by. Du kan også klikke på kortet.