Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Vind kunder tilbage

Direct Mail er effektiv til at få passive kunder til at være aktive kunder

Genoptag relationen med en Direct Mail

Er der passive kundeemner i din database? Så er det oplagt at tage fat i dem med en personlig Direct Mail. Både for at få viden om, hvorfor de ikke længere handler hos dig. Og for at vinde dem tilbage.

Men husk, at der skal lidt ydmyghed og umage til. Vis ægte interesse og / eller frist med et særligt godt tilbud. Start din winback-aktivitet med en Adressevask, så du er sikker på at ramme plet.

Klik og læs mere om Direct mail eller Adressevask.

OLIVER’S fik 7 % af de tidligere kunder til at handle igen

27.500 hunde- og katteejere, der ikke havde handlet kvalitetsfoder hos OLIVER’S i seks måneder, fik en Direct Mail udstanset som hhv. et kødben og en fisk med et tilbud om 50 % rabat og info om forbedring af OLIVER’S hunde- eller kattemad. Og det gav pote! Efter blot 1½ måned var 7 % af de inaktive kunder reaktiveret.

Læs OLIVER’S winback case (pdf).