Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Forsikring

Kontaktpunktsanalyse for forsikringsbranchen

TNS Gallup har for os undersøgt forsikringskunders opfattelse af, hvilke kontaktpunkter, der formidler forsikringsselskabernes information og reklamebudskaber bedst.

Målgruppen er danskere 18 år+, der enten er kunde hos et forsikringsselskab eller har planer om at blive kunde i et forsikringsselskab. Kontaktpunkternes værdi for kundernes er blevet vurderet af kunderne ud fra tre dimensioner:

  1. Om kontaktpunktet er informationsgivende
  2. Om kontaktpunktet emotionelt set berør forbrugerne og dermed gør det enkelte forsikringsselskab mere attraktiv
  3. Hvilken værdi kontaktpunktet har, når forbrugeren skal træffe den endelige købsbeslutning

Se undersøgelsen af kontaktpunkter for forsikringsbranchen (pdf).

Ring til os

Brug for hjælp

Har du brug for hjælp eller mere information?
Ring 70 11 12 30