Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Kontaktpunktanalyser

Kontaktpunktsanalyser for brancher som pension, bank, forsikring og fagforeninger.

Kommunikationsmarkedet udvikler sig til stadig, og der kommer nye digitale medier, mens at medieadfærden forandrer sig. Der er derfor brug for en indgående forståelse af forskellige medier – fra klassiske medier til sociale medier – og af, hvorledes de i et samspil præger kommunikationens form, indhold og effekt.

Med fokus på en mere holistisk og tværmedial tilgang er det forsøgt at klarlægge de mange kontaktpunkter mediebrugere / kunder bliver eksponeret for; og identificere, hvilken værdi det enkelte kontaktpunkter skaber for modtager og afsender af kommunikationen.

I sammenarbejde med TNS Gallup er der gennemført analyser af kontaktpunkternes betydning. Der er gennemført kontaktpunktsanalyser for brancher som Pension, Bank, Forsikring og Fagforeninger.

Ring til os

Brug for hjælp

Har du brug for hjælp eller mere information?
Ring 70 11 12 30