Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Hvad er hemmeligheden bag det gode brev

Få retorikkens teknikker til at analysere kommunikationssituationen og disponere brevet, så du øger chancen for at ramme plet!

Bogen ”Skrive breve, der sælger” går bag en række effektive direct mails for at besvare spørgsmålet om, hvilken kommunikation og form, der virker – og hvilke formidlingsmæssige greb er hemmeligheden bag det gode brev?

”Skriv breve, der sælger” er skrevet af kommunikationsrådgiver Pernille Steenbech Lemée, som bruger retorikken som fagligt afsæt; og fletter de retoriske begreber samt teoretiske forklaringer ind i en grundig gennemgang af de prisvindende kampagner.

Lad dig også inspirere til at bruge alle sanser! Smag, snus, rør lyt - og se med andre øjne på brevet. Hvorfor nøjes med at appellere til synssansen, når effekt kan øges med at tage flere sanser i brug.

Bogen er tænkt som lærebog og som kilde til inspiration. Målgruppen er navnlig marketingsmedarbejdere i offentlige og private virksomheder, som har til opgave at skrive breve til borgere, medlemmer og nuværende/potentielle kunder. Bureauerne må selvfølgelig også læse med.

Få et eksemplar af bogen

Kontakt din salgskonsulent eller ring til kundeservice på 70 11 12 30 for at bestille ”Skriv breve, der sælger”.

Ring til os

Brug for hjælp

Har du brug for hjælp eller mere information?
Ring 70 11 12 30