Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

De unge og brevet

De unge i dag er opvokset i en digital verden med Internet og mobiltelefon, derfor er antagelsen, at kommunikation til og med de digitale unge skal bero på et digitalt fundament.

En større analyse gennemført af Wilke viser dog, at de unge føler sig værdsat, når de modtager et brev. Brevet skaber opmærksomhed – men dialogen og returvejen må gerne være digital.

Det kommercielle brev har paralleller til det private brev i den måde, de unge beskriver styrker og relevans på:

  • Åbnes altid – det forventes at budskabet er vigtigt
  • Afsender vil mig noget særligt – afsender er seriøs
  • Brevet har en fysisk tilstedeværelse og dermed en indbygget reminder-effekt

Se præsentationen af De digitale unge (pdf).

Ring til os

Brug for hjælp

Har du brug for hjælp eller mere information?
Ring 70 11 12 30