Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Adresseløse reklamer

Den adresseløse reklame har gennem de seneste år oplevet et fald i læsningen pga. øget konkurrence fra andre medier, skarpere segmentering og stigning i tilmeldinger til ”Reklamer - Nej tak”. Men de dansker, der læser reklamerne, besøger butikker i samme grad som før.

Analysen ”Adresseløse forsendelser i et modtagerperspektiv (pdf)” er udarbejdet i samarbejde med IUM, som følger markedet for adresseløse reklamer og brugen af dem i forbrugernes planlægning af diverse indkøb. Undersøgelsen viser bl.a., at tidsforbruget på de trykte tilbudsaviser er tre gange større end på de digitale.

Ring til os

Brug for hjælp

Har du brug for hjælp eller mere information?
Ring 70 11 12 30