Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Analyser med fokus på trykte medier

Kommunikationsmarkedet udvikler sig til stadighed, og der kommer nye digitale medier, mens at medieadfærden forandrer sig. Der er derfor brug for en indgående forståelse af forskellige medier – fra klassiske medier til sociale medier – og af, hvorledes de i et samspil præger kommunikationens form, indhold og effekt.

Med fokus på de direkte medier har vi gennemført flere analyser, som belyser denne udvikling.

De digitale unge er opvokset med internet og mobilteknologi og bevæger sig vante på de digitale medier – se hvordan de forholder sig til et analogt medie som brevet.

Adresseløse reklamer som danskerne bruger en del tid på, når der skal søges inspiration til og planlægges indkøb.

Flere analyser berører brugeradfærden i forhold til klassiske og digitale medier, se fx analysen om informationssøgning online & offline.

Ring til os

Brug for hjælp

Har du brug for hjælp eller mere information?
Ring 70 11 12 30