Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Administration

Let din administration ved at sikre dig svar på henvendelser

Når du har brug for modtagerens reaktion på aftaler, indkaldelser eller aflæsninger, har du en række muligheder. Sms og e-mail kan fungere godt til at huske folk på aftalen kort forinden, så du undgår huller i din kalender. Men er der tale om udveksling af følsomt indhold som cpr-numre, er e-Boks en bedre løsning. e-Boks giver desuden mulighed for at få respons direkte ind i din virksomheds systemer og indhente digitale underskrifter af aftaler.

Brevet virker særligt godt for de unge og de ældre

Halvdelen af danskerne mener, at det fysiske brev er bedst til at sikre, at de reagerer. Brevet er især et stærkt medie til at opnå reaktion blandt unge (18-29 år) og ældre (65 år+). Så hvis de er din målgruppe, kan brevet øge chancerne for svar, når du indkalder til møder, beder om tilmelding eller indsamler måleraflæsninger, kontaktinformation og andre data.

Kombiner kanaler for at øge responsen

Flere henvendelser på forskellige medier kan sikre, at dine kunder reagerer eller møder op, uden at du skal ringe og rykke. Der er en række oplagte muligheder:

  • Send et postkort for at indhente målinger, og bed kunde om at registrere det online eller på mobil via en QR-kode
  • Send indkaldelser til undersøgelse via Digital Post og påmindelser via sms
Læs casen om Statoil

Statoil

Med fakturaer i e-Boks kombineret med en e-mailbesked leverer Statoil god service. Samtidig er der plads til markedsføring

Læs casen (pdf)
Læs casen om Lindorff

Med en ny tekst og ny udformning, får Lindorff åbnet dialogen med skyldnere, der ellers ikke har reageret i mange år

Læs casen (pdf)