Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Kanalstrategi

Du kan skræddersy din kanalstrategi

Vi kan håndtere både fysisk og digital kommunikation til den enkelte modtager og giver dig rig mulighed for at skræddersy den kanalstrategi, der passer til din virksomhed og dine modtagere. Dit kanalvalg i den enkelte situation bør være baseret på:

  • formål
  • målgruppe
  • indhold
  • samlet økonomi – udgifter set ift. udbytte

Kend de enkelte kanalers muligheder og styrker

Før du lægger en kanalstrategi for din virksomhedskommunikation, er det afgørende at kende de enkelte kanalers muligheder og styrker. Både enkeltvis og i kombination med hinanden. Mange gange vil det være en kombination af fysiske og digitale kanaler, der er mest effektiv.

Lad dine modtagere vælge

Tendensen er, at virksomhedskommunikation i stigende grad foregår via multikanaler drevet af modtagerpræferencer. Så hvorfor ikke spørge dine kunder via et brev eller e-Boks, hvordan de vil modtage forskellige typer af kommunikation, fx årsopgørelser, fakturaer og markedsføring? Vi håndterer gerne distributionen ud fra modtagernes præferencer.

Kontakt os eller book et møde

Kontakt din salgskonsulent. Du kan også ringe til kundeservice på 70 11 12 30 eller sende en mail.