Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Alle kunder er forskellige

Vindende logistik med Collect In-store

E-handelskunder ønsker i stigende grad at købe varer på nettet og afhente dem i butikken. Med servicen Collect In-store får dine kunder den mulighed, uden at du skal foretage store investeringer. Det gør det endnu nemmere for dine kunder at handle hos dig.

Mange fordele for netbutikken

  • ved hjælp af vores app får du simpelthen dit eget udleveringssted for de varer, din kunde har købt i din netbutik

  • vi leverer alt det udstyr, der skal til, så du hurtigt kan komme i gang

  • du øger trafikken til din fysiske butik og giver samtidig dine kunder større valgfrihed, fordi de naturligvis også kan vælge at afhente deres varer på et almindeligt udleveringssted. Det forbedrer med andre ord mulighederne for mersalg – både i din netbutik og i din fysiske butik

  • Collect In-store giver dig også flere muligheder for at samarbejde med andre – hvis du har en netbutik med sportsartikler, kan du f.eks. samarbejde med en fitnesskæde, som udleverer dine produkter.Din kunde får som sædvanlig en sms, når pakken kan hentes i butikken, og påmindelser, hvis den ikke afhentes. Din kunde kan følge og søge pakker via PostNords app eller hjemmeside. Din kunde får push-meddelelser om, at der kan afhentes en pakke, når han eller hun er i nærheden af din butik. Og det er nemt for din kunde at returnere en vare direkte fra din butik.

Jeg vil gerne vide mere om Collect In-store

Kontakt mig

80 % foretrækker leveringsalternativer

Fire ud af fem nordiske forbrugere mener, at det er vigtigt at kunne vælge den leveringsmåde, som passer bedst

25 % undlader at købe pga. manglende leveringsalternativer

En ud af fire af de nordiske e-handelsforbrugere har på et tidspunkt i det seneste år undladt at købe en vare, fordi det foretrukne leveringsalternativ ikke fandtes

33 % ønsker muligheden for at kunne ændre leveringsmåde

En ud af tre af de nordiske e-handelsforbrugere ønsker mulighed for at ændre valg af leveringsmetode, imens varen er på vej, for eksempel ændre leveringsadresse eller skifte fra levering til adressen til afhentning på et udleveringssted

Klik og læs mere om e-handel i Norden