Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Omdirigering

FlexChange giver dine kunder nye muligheder for at modtage pakker

Omdirigering, når pakken er på vej

Vi har introduceret en ny service dine kunder, der får leveret pakker hjem til døren. Modtageren har nu mulighed for selv at bestemme, om pakkebudet skal ringe på, stille pakken på et aftalt sted på adressen, eller aflevere pakken hos naboen. Vi kalder denne løsning for FlexChange, og dine kunder kan vælge den til, hver gang de vælger at få leveret en pakke til døren.

Vil du give dine kunder mulighed for at omdirigere pakken, kræver det blot, at du sender os kundernes e-mail adresse eller mobil nummer, så vi kan sende dem adviseringen. På den måde kan vi blive endnu bedre til at hjælpe jer med at forbedre modtagerens købsoplevelse.

Også i Sverige og Norge har dine kunder mulighed for at anvende FlexChange. I Sverige kan modtager ændre leveringsdag og -tid. I Norge kan modtagere ændre leveringsdag og –tid, samt fortælle pakkebudet, hvor pakken må stilles, hvis ingen er hjemme på adressen.

Omdirigering for udenlandske modtagere

I samarbejde med DPD kan vi tilbyde dine kunder i Tyskland, Belgien, Luxembourg, Holland, Frankrig og Østrig at omdirigere pakken, når den er på vej. Det hedder DPD Predict og din kundes muligheder afhænger af modtagerlandet.