Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Collect In Store

Pakkeudlevering til dine kunder fra din egen butik.

Nu kan du tilbyde dine kunder pakkeudlevering i din fysiske butik. Vores pakkelevering gør det sammen med vores nyudviklede PostNord-retail-app muligt for dig at registrere pakkerne, når de ankommer til din butik, hyldeplacere dem, og udlevere dem til dine kunder – fuldstændig som når vi udleverer pakker i vores posthuse.

Som kunde hos os behøver du ikke opbygge dine egne dyre løsninger til pakkeudlevering fra din egen butik.

Du giver også dine kunder bedre sporbarhed og fleksibilitet med dette alternativ.

Med Collect In-store får du:

  • et velkendt pakkeprodukt (MyPack Collect) med fuld sporbarhed (label og EDI
  • fuld støtte til ankomst, udlevering og indlevering af pakker i butikken
  • fuld støtte til liggetidshåndtering, hyldeplacering og afvigelser
  • modtageradvisering
  • et økosystem til udlevering og modtagelse af returpakker, uanset om det sker i din egen butik eller via PostNords posthuse
  • mobil systemstøtte (IOS og Android)

Collect In-Store - Label Only

Denne løsning er transportøruafhængig og forudsætter kun MyPack Collects EDI og adviseringsfunktionalitet. Med Label Only får du mulighed for at benytte PostNords adviseringssystem, så du kan notificere dine kunder om pakker sendt i dit eget butiksflow. Servicen koster 8,00 kr. pr. label.

Kontakt os

Kom godt i gang. Ring til Kundeservice 70 11 12 30 og hør mere om Collect In-store.