Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

E-handel i Norden

Gør det enkelt for dine kunder at handle på nettet - fleksible betalingsløsninger og leveringsløsninger er svaret.

E-handel er blevet en naturlig del af hverdagen i Norden, hvor hver tredje indbygger handler på internettet hver måned. Og spørger du forbrugerne, handler de på nettet, fordi de oplever, at udbuddet er bedre end i fysiske butikker, at det ofte er billigere, og at de kan handle, når de vil.

Vil du nå dine kunder i Norden, skal du stræbe efter at gøre det enkelt for dine kunder, tilbyde dem fleksible betalingsløsninger og giv muligheden for at lade kunden vælge, hvornår og hvordan varen skal leveres.

Få en dybere indsigt i de nordiske forbrugeres vaner og forventninger til netbutikkerne i vores analyse.

Download rapporten "E-handel i Norden 2017" (pdf)

Forbrugerdrevet logistik

Du kan også læse vores halvårsrapport med emnet "Forbrugerdrevet logistik". Det er en fundamental udvikling indenfor e-handel, at forbrugernes indflydelse øges. Det bliver derfor endnu vigtigere fremover at kunne tilbyde løsninger, som tager udgangspunkt i kundernes ønsker. I denne rapport kan du bl.a. læse hvad forbrugerne handler mest på nettet og hvordan de ønsker varerne leveret.

Download rapporten om "Forbrugerdrevet logistik" (pdf)