Spring til indhold Gå til hovednavigation Gå til sprogvælgeren

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Analyser

Her finder du de seneste analyser om e-handel og ”Forbrugerdrevet logistik”.

Bliv klogere på e-handel

E-handel i Norden

Læs vores seneste analyse om e-handel i Norden og bliv klogere på, hvordan danskere, svenskere, nordmænd og finner e-handler. Analysen beskriver vaner og præferencer blandt Nordens e-handlere og bygger på månedlige undersøgelser i 2016 med næsten 90.000 respondenter.

Levering spiller fortsat en særdeles vigtig rolle, når forbrugerne e-handler. Så det gælder om hele tiden at tilbyde den bedste købsoplevelse.

Hver måned shopper 2 ud af 3 danskere på nettet. Men ved du, hvad der skal til for, at kunderne vælger netop din netbutik?

Spørger man danskerne om, hvad som er vigtigt*, så siger:

  • 95%, at det er vigtigt at få information om, hvordan levering sker
  • 92% peger på vigtigheden af, hvornår levering finder sted
  • 90% finder det vigtigt at have mulighed for at vælge leveringssted og – metode
  • og 80% mener, det er vigtigt at have gratis returnering

*= andel som svarede meget vigtigt eller ret vigtigt

Klik og få en dybere indsigt i e-handel i Norden

FDIHs e-handelsanalyser

Du kan også læse FDIHs mange e-handelsanalyser

Services til netbutikker

Services til netbutikker

Giv dine kunder god service og få hjælp til de praktiske opgaver i netbutikken

Klik og læs mere

Få Vælg Selv Udleveringssted

Lad dine kunder bestemme, hvor de vil hente pakken

Klik og læs mere