Skaf nye kunder

Ram rigtigt med adresseret og uadresseret reklame
 

Ram rigtigt med adresseløs reklame

Trods navnet er adresseløse reklamer et godt valg, når du vil helt tæt på en målgruppe. Vi kan hjælpe dig med at ramme meget præcist – fx helt ned på husstandsniveau eller bestemte aldersgrupper og jobtyper. Og vi kan sørge for, at du ikke sender ud til dem, der allerede er kunder hos dig.

Du kan både bruge adresseløse forsendelser som massemedie, og du kan målrette, så du rammer meget specifikke målgrupper, der er særligt relevante for dig. Samtidig er mediet sammenlignet med andre medier et meget billigt alternativ med høj kendskabsgrad og en målbar effekt.

Klik og læs mere om adresseløs reklame.

Segmentering med adresseløse

Intelligente løsninger, når du vil finde nye og lønsomme kunder Vi skaber målrettede løsninger med udgangspunkt i analyse- og segmenteringsværktøjer, så du finder nye kundeemner, der er interesserede i dine varer eller ydelser. Det giver dig større træfsikkerhed, bedre respons og dermed lavere kontaktpris.

Identificér nye kunder ved hjælp af intelligente segmenteringsværktøjer

Brug vores intelligente segmenteringsværktøjer og find nye målgrupper som ligner dine eksisterende kunder. Vi sørger for, at det udelukkende er de potentielle nye kunder, som bliver kontaktet.

Klik og læs mere om dine segmenteringsmuligheder for at tilpasse udsendelsen til dit behov.

Brug brevet, når du vil i kontakt med nye kunder

Et brev med salgs- og markedsføringsindhold kaldes en Direct Mail og kan eksempelvis være et helt enkelt salgsbrev, hvor du præsenterer et godt tilbud. Eller måske en spændende pakke med et brev og en gimmick, der kan fange kundens opmærksomhed og interesse for dine produkter.

Når du bruger Direct Mail, kan du holde omkostninger og respons op mod hinanden. Det giver en løbende indsigt i, hvilke budskaber eller tilbud, der er mest effektive og giver den bedste indtjening.

Vi yder rådgivning og service i forbindelse med planlægning, gennemførelse og opfølgning på dine Direct Mail udsendelser. Vi løser også praktiske opgaver, eksempelvis at købe adresser på potentielle nye kunder, udvælge målgrupper, opdatere kundedatabasen, printe, kuvertere og udsende dine Direct Mail breve.

Vores Direct Mail produkt kan tilpasses de behov, der kan være til en kreativ kampagne. Løsningen består af et billigt brev-grundprodukt og en række til- og fravalgsmuligheder, som giver dig øget fleksibilitet og muligheder for kreativitet.

Klik og læs mere om Direct Mail.

 
 
 
 
© PostNord AB (publ) | Om hjemmesiden | Privacy policy