Mål effekten

Opnå større effekt i din næste kampagne

Det er svært at vide præcist, hvordan din målgruppe modtager dine kampagner. Bliver din Direct Mail eller Adresseløs forsendelse set, læst eller husket af din målgruppe? Du kan bruge viden om dine kampagners virkning på din målgruppe til at videreudvikle din næste kampagne og opnå større effekt.

Med en effektmåling får du viden om, hvordan din Direct Mail eller Adresseløs forsendelse modtages af din målgruppe. Du får viden indenfor fire hovedområder:

  • Eksponering
  • Læse og gemmeværdi
  • Oplevelse af indhold
  • Handling

Den samlede viden får du i en overskuelig rapport.

Test før du sender ud

Brug effektmålingen til at teste din kampagne før den sendes ud til hele målgruppen. Du får at vide, om kampagnen bør justeres, så du opnår den ønskede respons, når hele målgruppen modtager din kampagne.

Test efter du har sendt ud

Brug effektmålingen til at teste din kampagne efter den er sendt ud til din målgruppe. Det gør du for at undersøge om kampagnen nåede sine mål og om noget skal forbedres til næste kampagne.

Sammenlign med andre

Vi sammenligner dine resultater med effekten af andre virksomheders Direct Mail og Adresseløs kampagner. For udvalgte brancher kan vi endda sammenligne med andre kampagner indenfor branchen.

Kontakt os

Ring til os på 70 11 12 30, hvis du vil vide mere om, hvordan du måler effekten på dine kampagner.

© PostNord AB (publ) | Om hjemmesiden | Privacy policy