Indsigt

Bliv <br/> inspireret

Den bedste løsning finder vi sammen

Du har mulighed for at skræddersy din kanalstrategi, så den matcher dine kommunikative formål og dine modtageres behov. Men ved du, hvordan din målgruppe foretrækker at få din kommunikation? Er det vigtigt, at de selv kan vælge? Kan det altid betale sig at digitalisere? Hvordan får du bedst folk til at reagere? Og hvad betyder kanalen for opfattelsen af dit budskab og dit brand?

Opnå besparelser, cashflow og tilfredse kunder

De rigtige valg kan give besparelser, øge virksomhedens cashflow, være med til at minimere negative henvendelser i kundeservice og styrke relationen til modtagerne. Derfor står vi til rådighed med rådgivning baseret på dokumentation i form af cases om og analyser af modtagerens oplevelser med at modtage virksomhedskommunikation i forskellige kanaler.

Bliv inspireret

For hele tiden at kunne justere og optimere vores rådgivning og vores løsninger, dokumenterer vi vores arbejde. Du kan klikke og læse læse en række inspirerende cases.

Bliv klogere på kunderne

Hvert år undersøger vi danskernes forhold til kommunikation fra virksomheder. Klik og download Brevets styrke.

Eller klik og se filmen om de vigtigste indsigter.

Se filmen

Analysen "Brevets styrke 2014" giver indsigter og overraskelser, som er værd at kende, når du arbejder med information, markedsføring eller andre former for kommunikation -- og vi deler med glæde resultaterne med dig!

 

 
 
 
Lønsedler i e-Boks

Dansk Supermarked

Det sparer tid og penge at sende lønsedler i e-Boks. Og medarbejderne er glade

Fysiske breve fremfor e-mail

Boxer

Et fysisk varslingsbrev bliver læst mere grundigt end en e-mail

 

Brevet åbner døre

Lindorff

Lindorff får åbnet døren til en dialog med skyldnere, der ellers ikke har reageret i mange år

Læs casen om Natur-Energi

Natur-Energi

Natur-Energi sparede 14,13 kr./faktura ved at sende dem som brev i stedet for e-mail til nye kunder

Læs casen om Statoil

Statoil

Med fakturaer i e-Boks kombineret med en e-mailbesked leverede Statoil god service. Samtidig er der gode muligheder for markedsføring

Læs casen om Telenor

Telenor

Mens en e-mail er hurtigt glemt, vækker et godt brev følelser og har positiv effekt på kundetilfredsheden

Læs casen om Tryg

Tryg

Tryg fik fantastisk respons fra kunder, der ønskede forsikringspapir i e-Boks

© PostNord AB (publ) | Om hjemmesiden | Privacy policy