Fra kundeindsigt til distribution af din kommunikation

Det er vigtigt for cash flow, at regningerne bliver betalt til tiden, mærkbart på kundeservice-omkostningerne, at årsopgørelsen bliver forstået – og i det hele taget afgørende, at kunder føler sig godt behandlet. Derfor anbefaler vi at benytte kommunikationskanaler med omtanke og tilbyder:

  • rådgivning om, hvilke kommunikationskanaler, der skaber værdi og kundetilfredshed – baseret på omfattende erfaring og indsigt i modtagernes adfærd og præferencer
  • individualiseret distribution af al din virksomhedskommunikation i digitale såvel som fysiske kanaler
  • kontinuerlig optimering af kanalstrategien

Vælg og kombinér kanaler frit

Du vælger frit, om dine modtagere skal have et brev med posten eller et digitalt i e-Boks. Det er også muligt at kombinere, så dine modtagere får kommunikationen i forskellige kanaler –evt. efter eget valg. Vi distribuerer din kommunikation, hvor det passer dig og dine modtagere bedst.

Kontakt os eller book et møde

Kontakt din salgskonsulent eller ring til kundeservice på telefon 70 11 12 30.

Kend dine kunders præferencer

Indsigt

Kend dine modtageres præferencer, før du vælger kommunikationskanal

Kommunikationstyper

Kommunikation

Forskellige typer af kommunikation egner sig til forskellige kanaler

  • information
  • administration
  • samhandel
  • HR-dokumenter
Skræddersy din kanalstrategi

Kanalstrategi

Kend styrkerne ved de forskellige kanaler

  • e-Boks
  • brev
  • andre kanaler
Fysisk og digital

Platform

Vi leverer både din virksomhedskommunikation fysisk og digitalt

Ring til os

Brug for hjælp

Har du brug for hjælp eller mere information? Ring 70 11 12 30

© PostNord AB (publ) | Om hjemmesiden | Privacy policy