Nem returnering

Returnering er en vigtig del af din forretning på nettet
 

Nem returnering øger din konvertering

Forbrugerne bliver mere og mere bevidste om de ting, der gør en lille forskel fra netbutik til netbutik. Én af dem er muligheden for at fortryde og returnere et køb. Så hvis du vil øge konvertering til salg, er det en god idé at have en synlig og enkel politik omkring returnering. Det handler om psykologi på tre forretningskritiske områder:

  1. Få nye kunder til at føle sig trygge i købssituationen
  2. Få kunder til at handle igen, fordi de oplever, at et fejlkøb er uproblematisk
  3. Differentiere sig positivt fra konkurrenterne

Vi følger udviklingen inden for e-handel nøje og tilbyder konkurrencedygtige returløsninger til din netbutik. Du skal bare vælge, om det skal være gratis – eller om returnering skal koste noget for kunden.

Klik og læs mere om løsningerne Gratis for kunden og Kunden betaler.

Vil du høre mere om returvareløsninger, så er du velkommen til at kontakte os på 70 11 12 30.

 
 
 
 
Bestil information

Styrk din netbutik

Hør mere om, hvad vi kan gøre for dig

Læs e-handelsanalysen

Bliv klog på kundernes behov

Se bl.a. hvad nem returmulighed betyder for dine kunder

Services til netbutikker

Giv dine kunder god service og få hjælp til de praktiske opgaver i netbutikken

© PostNord AB (publ) | Om hjemmesiden | Privacy policy