Analyser

De seneste e-handelsanalyser finder du her
E-handel <br/> i Danmark

Danskerne og e-handel

Dansk e-handel oplever større og større vækst. Men ved du, hvad der skal til for at kunderne vælger netop din netbutik og gerne handler hos dig igen? Vi har udarbejdet en rapport om danskernes købsvaner og ønsker til levering og returmuligheder, når de handler på nettet.

Det siger kunderne!

  • 86 % er mere tilbøjelige til at handle igen, hvis leveringen har været god
  • 70 % vil selv kunne bestemme, hvor pakken skal leveres
  • 92 % vil gerne have en præcis leveringsdato allerede, når de bestiller varen​

Klik og få en dybere indsigt i e-handelsanalysen.

Du kan også læse FDIHs mange e-handelsanalyser.

E-handel <br/> i Europa

Europæisk e-handel vokser

Flere og flere europæere shopper regelmæssigt online og bruger højere gennemsnitlig beløb end tidligere.

Desuden vokser handelen mellem landene, både i og uden for Europa, meget hurtigt. E-handel fra udlandet skaber nye muligheder, der giver forbrugerne adgang til en bredere vifte af produkter og flere mærker. Denne tendens giver store muligheder for e-handlere, der ønsker at vokse i Europa.

Klik og læs rapporten "E-handel i Europa 2016" (på engelsk)

Du vokser i Europa - Vi leverer

Har du fokus på Europa, er vi den ideelle e-handelspartner. Sammen med DPD opbygger vi Europas største distributionsnetværk for e-handel.

Læs hvordan du nemt sender pakker til dine kunder i Europa.

E-handel <br/> i Norden

E-handel i Norden

E-handel er blevet en naturlig del af hverdagen i Norden, hvor hver tredje indbygger handler på internettet hver måned. Og spørger du forbrugerne, handler de på nettet, fordi de oplever, at udbuddet er bedre end i fysiske butikker, at det ofte er billigere, og at de kan handle, når de vil.

Vil du nå dine kunder i Norden, skal du stræbe efter at gøre det enkelt for dine kunder, tilbyde dem fleksible betalingsløsninger og giv muligheden for at lade kunden vælge, hvornår og hvordan varen skal leveres.

Få en dybere indsigt i de nordiske forbrugeres vaner og forventninger til netbutikkerne i vores analyse.

Download rapporten "E-handel i Norden 2016".

Forbrugerdrevet logistik

Du kan også læse vores halvårsrapport med emnet "Forbrugerdrevet logistik". Det er en fundamental udvikling indenfor e-handel, at forbrugernes indflydelse øges. Det bliver derfor endnu vigtigere fremover at kunne tilbyde løsninger, som tager udgangspunkt i kundernes ønsker. I denne rapport kan du bl.a. læse hvad forbrugerne handler mest på nettet og hvordan de ønsker varerne leveret.

Download rapporten om forbrugerdrevet logistik i Norden 2016.

 
 

Services til netbutikker

Giv dine kunder god service og få hjælp til de praktiske opgaver i netbutikken

/da/erhverv/faa-raadgivning/e-handel/webservices/vaelg-selv-udleveringssted/Sider/Vaelg-selv-udleveringssted.aspx

Få Vælg Selv Udleveringssted

Lad dine kunder bestemme, hvor de vil hente pakken

© PostNord AB (publ) | Om hjemmesiden | Privacy policy